tirsdag 10. mai 2016

Mer grønt inne / plants make the home


et hjem uten planter er for meg et hjem uten liv. 
jeg ser det så godt når jeg rydder sammen 
plantene foran lengre feriereiser. 
huset ser nakent og ubebodd ut! 
i alle fall for meg! 

Hus trenger folk
Og de trenger planter, spør du meg :)



over: fra boligmagasinet dk



En av mine favorittvaser (på ønskelista) fra Holmegaard. pute fra DaWanda



myminigarden

et lite veggarrangement kunne jeg godt tenke meg
en slik en kunne jo også lett flyttes fra uteplassen og inn for eksempel. 




almost makes perfect



Residence

selv avleggere kan være vakre.
 
og planter på badet er flott
de trives gjerne godt der også, siden luften ofte er fuktig der. 


iduuduu com





1 kommentar:

  1. Jeg kjenner det spesielt nå når det våres at jeg har lyst å fylle både hus og uteplass med grønne planter. Det skaper så mye liv! Og at planter liker seg på badet det kan jeg bekrefte. Jeg har et oliventre som begynte å vokse etter at jeg flyttet det inn dit i vinter:)

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...