torsdag 19. juni 2014

Carambatack design / Cool girly graphics


Flinke Annette Mangseth lager de herligste bilder
Jeg oppdaga henne for noen år siden, 
og streken hennes blir jeg bare ikke lei av!
Leken, feminin og herlig "naiv"
Hvis du ikke har oppdaga hennes Carambatack design
er det nok på tide! :)




















her er kunstneren i arbeid :)





bildet over er utdrag fra et bilde Storebror har på rommet sitt. 

og et slikt et har Lillemor:





 






Anette har også begynt å male større bilder på lerret. 
Jeg gleder meg til å se hva det blir noe. :)

21.juni er  hun å finne på Volumfestivalen i Elverum med illustrasjoner
som de jeg viser her.
Jeg har to skjønne illustrasjoner her hos meg. 
På ønskelista står et herlig blomsterpike-bilde i A3-størrelse.:)

Spesialtilbud
Annette gir faktisk Åpent^hus' kjekke lesere 
30 % rabatt på trykk i Epla-butikken sin. 
(Det er bare å skrive inn koden CA30%blogg i kommentarfelt på ordre.)
Tilbudet varer til 15. juli. 

Takk for lån av bilder, Annette. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...