torsdag 12. september 2013

Scener fra kjøkkenet / kitchen moments


Kjøkkenet er nok det rommet jeg oppholder meg mest i i det nye huset vårt. 
Jeg nyter endelig å ha et kjøkken som er både romslig, luftig og praktisk. 





Ikke det at jeg har blitt noe superchef av den grunn. 
Men jeg nyter å være her. :)



Det gjør ungene også. 



Og inspirert av NRKs kjekke program Barnas restaurant,
(anbefales) svinger vi rett som det er igang 
et lite barne-kokke-prosjekt - 
med eller uten ekstrabarn på besøk. 



Og familiens jusmaskin er ofte i bruk. 





En og annen gang kommer jeg over morsomme eller gode tips til 
matoppskrifter via bloggverden. 
Dette her for eksempel måtte jeg bare prøve: 
gele i appelsinskall! :) 
(en stor suksess blant barna)




Her tuller vi og koser oss ofte. 
Kjøkkenradioen får kjørt seg, 
og gulvet er titt og ofte enten dansegulv eller 
landingsplass for flygende fjernstyrte helikopter. 

Og her sitter mor når hun betaler regninger, 
leser nettaviser, har hjemmekontor eller
nyter bloggverdenen 
i fred og ro. :)



Husker du på å nyte hverdagsøyeblikkene hjemme hos deg selv? :)

Alle foto (c) Åpent^hus

2 kommentarer:

  1. Høres ut som et supert kjøkken med liv og leven.
    Klemz

    SvarSlett
  2. Høres ut som kjøkkenet virkelig er husets hjerte hjemme hos dere. Den appelsingeleen var morsom-må prøves her også;)

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...