søndag 15. september 2013

Gjenbruk GDS tips / Upcycle DIY


fikk lyst til å lage et innlegg om gjenbruk i dag. 
her kommer et lite ras med ideer om hvordan bruke gamle ting på nye måter. 




sokk blir lekehest på stokk eller trekk til småbokser





hylleknekter rett fra skogen.


kabeltrommel og et skilt fra veikanten (sikkert funnet ødelagt ...) :)


muttere blir lysestaker :)




og så mine gamle bøker da, 
som blir bokklokker :)


syns det er spennende å komme på ny bruk til gamle ting.
har du noen gjenbrukstips å dele? 


I neste innlegg
kart på nye måter

4 kommentarer:

  1. genialt, mange herlige tips, takk for det :)
    klem

    SvarSlett
  2. Takk for mange gode ideer som man kan spinne videre på :)

    SvarSlett
  3. Hei hei, der dukka jo skiltbordet mitt opp jo :) Jeg har fått en del skilt av en som hadde noen gamle liggede på jobben, bare sånn for å få sagt at jeg ikke har stjålet ;)

    Blir ikke tid til så mye blogging for min del for tida, men tar meg en liten runde i bloggland innimellom. Kommer nok sterkere tilbake :)

    SvarSlett
  4. :) "passelig dose" - kjekt med livstegn. fint skiltbord, altså! :)

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...