onsdag 27. mars 2013

Tepper som tåler en støyt / rugs for rough treatment

Vi er iferd med å bo oss inn i nytt hus.
En av de tinga som en ikke planlegger med, men som har en tendens til å komme etter hvert, er slike ting som tepper.

Vi ser at vårt nye, fine gulv på kjøkkenet må tåle hard medfart og mange våte flekker om dagen. Og vi kan ikke skylde på ungene :)
Tror nok det er på tide å se etter en versjon av de fine slitesterke plastteppene som er å få kjøpt nå.

Nå når jeg likevel bruker tid på å finne ut hva som finnes av slike tepper, hvorfor ikke dele det her på bloggen, kom jeg på. Kan jo hende at andre har nytte av det. :)






Jeg ser i første omgang etter et i diskret farger. 
Som kan blende inn. Som passer i helheten. 


Da er det jo greit at mønsteret ikke er for prangende. 
Men så er der jo mange fine spreke lekre saftige fargejublende versjoner også. 


Men de har jeg prøvd å styre unna i denne omgang. :)





Noen som har erfaringer med slike?
Og tips eller anbefalinger?
Ser prisene ligger på det jevne. 
Vi trenger et langt et til å gå langs hele kjøkkenbenken. 

Hvilke likte du best her?
(vårt skal passe til grå vegger, hvite høyskap
og valnøttfarga kjøkkenfronter)


Har du forresten ikke tatt lodd i påskelotteriet ennå?
Da syns jeg du skal svinge innom å gjøre det nå! :)


I neste innlegg
monokromt

1 kommentar:

  1. Hei. Her var det mange fine ryer. Jeg har en i plast som er lys og mørk grå-rutete kjøpt på Bohus. Kjempefornøyd med plast på kjøkkenet. Både praktisk og kult. D

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...