tirsdag 27. november 2012

Har DU forberedt adventskalenderen? / Preparing the wait


Hvis jeg skal være så ærlig, så er svaret for min del: nei.
Der har du det. 
Dårlig samvittighet til tusen. 

Vel, så er ikke det helt riktig, kanskje. 
For jeg HAR tenkt på det. 
Og funnet ut at de to ferdige kalenderene som ungene 
fikk når tantene var på besøk nylig, 
ja de får holde i år. 

klesklyper på plate.

Syns egentlig det er koselig å ha egenlaga. 
Men kan ikke si at hverken tida eller overskuddet strekker til der denne gangen. 
og så er det vel ikke slik at ungene MANGLER noe. 
Tidligere har ungene delt - og trukket "luke" annen hver dag. 
Det synes jeg egentlig er en fin ting.
og jeg har kost meg med å pønske ut en blanding av 
praktiske og morsomme småting å putte i lukene. 

(fyrstikkesker limt opp på plate)


Men akk - I år blir det Pet Shop og Legokalender. 

Men jeg kan jo kose meg med noen gode ideer til 
hjemmelaga adventskalendere, ikke sant?









Og lade opp til egenlaga kalender NESTE år? :)




Riktig god advent til alle som svinger innom Åpent^hus

(kildehenvisning i bildene)


I neste innlegg
Husgave til Åpent^hus

6 kommentarer:

  1. Mange kule kalendaridéar her hos deg!
    Vi har ein brodert og evigvarande variant:)

    SvarSlett
  2. Så kjekt å se fjorårets idè igjen ;)
    Takk for at jeg fikk bli med her!
    Pakkekalenderen henger klar...
    Og forventningsfulle jenter (og mor) gleder seg til 1. desember ;)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  3. Utrolig morro med kalender, i år har storebror sin vært klar lenge, mens minstemor sin ikke er klar enda :/

    SvarSlett
  4. Helt enig! Sønnen min valgte Scooby Doo kalender, men tror jeg lager en sånn som på første bildet også. Litt moro med nedtelling!
    klem Hege x

    SvarSlett
  5. Nei, her er den ikke engang tenkt på... uups...:((
    Vi hadde bestemt oss for ikke og ha pakkekalender i år, ungene har blitt så store... men i kveld fikk vi dårlig samvittighet for det, haha, så i morgen må mor ut og kjøpe gaver:)

    Men i år blir det kun småting, tyggis, sjokolade og småtteri, men kos likevel:)

    SvarSlett
  6. Jeg pakket inn noen gaver i går kveld. Jeg og min søster og jentenes bestemor kjøper gaver til jentenes kalender, så det er et lite prosjekt. Og så har jeg gavekalender selv også, laget av min søster! Moro å pakke opp små gaver gjennom hele desember ;)

    Tusen takk for hyggelige ord om plakatene mine, og takk for deling!

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...