torsdag 7. juni 2012

Dansk sommeridyll / Danish summer perfect


Sliter du med å komme i sommerstemning?
Tenkte jeg skulle hjelpe litt på den i dag! :)








hems over arbeisplassen. 

køysenger gir mange sengeplasser. 



Luxolamper på arbeidsplass og på badet. 


betongfliser over det hele. 


Dansk tremmesofa av Børge Mogensen



plassbygd kjøkken. innebygd ventilator 


Hans Wegner-bord og Bossa lampe fra Lumini


utedusj over. 
utekjøkken under. 



bilder fra Bo bedre,dk
Her bor familien til grunnleggeren av skofabrikanten Bisgaard. 



Sommerfølelse nå? :)

I neste innlegg
fin svensk

10 kommentarer:

  1. Å fyttikatta for et nydelig hjem, ja her kunne jeg lett bodd!!!

    SvarSlett
  2. What a beautiful inspiring house!!

    SvarSlett
  3. Jeg kunne flyttet rett inn hit jaaa:) Nydelig!
    Er skikkelig i feriemodus for tiden jeg. Sikkert fordi det endelig er sol i Trøndelagen og;)
    Fin kveld til deg!
    Klem E

    SvarSlett
  4. Der kunna jeg ha flytta inn i dag! Å den lampa over spisebordet ... LOVE IT!

    SvarSlett
  5. Hadde ikkje hatt noko imot å tilbringe heile sommaren der for å sei det sånn!

    SvarSlett
  6. Fantastisk!!!
    Dette var bare lekkert!!!
    takk som deler!!
    klem Heidi :)

    SvarSlett
  7. Hehe, litt annerledes enn hytten vi nettopp har leid oss. Dette blir jo mer en hus enn en hytte for min del. Kanskje derfor de kaller det sommerhus? Superfint var det i alle fall. Danskene er flinke på gjennomført design.

    SvarSlett
  8. Det var en flott peisovn. Ser etter en slik til hjemmet. Noen som vet hvem som produserer denne kanskje?

    SvarSlett
  9. Hei. Flott hus. Hvor er betongflisene fra? På jakt etter lignende.
    Inga

    SvarSlett
  10. hei Inga
    vet ikke merket på betongflisene, men siden jeg selv er på leting etter baderomsfliser for tida, vet jeg at jeg har sett flere som ligner i flisebutikkene. Særlig Modena synes jeg har fint utvalg. Fargenyansen heter enten Grafite eller Cemento, tipper jeg. mange av disse flisene er italienske.

    jeg selv har oppdaget en nydelig fliseserie med matt fin overflate. Den er fra italienske Marazzi. Sistem N. Hør i din nærmeste Modena, for eks.
    Lykke til med jakten.
    Hilsen Åpent^hus

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...