tirsdag 10. januar 2012

Interiør med stemning / capturing the atmosphere



I dag har jeg lyst til å nyte bilder av flinke svenske Pia Uhlin.
Hun tar bilder av detaljer og interiører på en vakker måte, synes jeg.



Og her er en av yndlingsstuene mine. Flott stilmiks, materialmiks og fargemiks her, synes jeg.
Stolene er nydelige. - slike skulle jeg gjerne hatt..
Og jammen har det ikke sneket seg inn et Pia Wallen Crux-teppe. Pia Wallen, vettu, som har laga premiene i Januarlotteriet her på bloggen.





Tror at jeg en eller annen gang før jeg går i torva må ha ei Kongle-lampe.
:)



Deilig rødoransj farge?
flott som kontrast til alt det hvite og svarte.



store dører ut til hagen. Me like.







Jeg har tidligere vist bilder av den stua jeg kommenterte over her.
Blir aldri blir lei av å se på den.
 (finner ikke lenka til innlegget mitt for øyeblikket)


Skal ikke akkurat våge meg på "Stjel stilen", 
men her et lite utvalg fra Eplabua mi.
Nyheter nettopp lagt inn. 





I neste innlegg
gylne pene pendler

11 kommentarer:

  1. En av mine yndlingsstuer også. Den så ganske så Lotta Agaton'sih ut i stylingen, så kanskje dette er enda et fruktbart samarbeid mellom de to svenskene?

    Torsdag reiser jeg forresten til London igjen. Rart å dra på ferie til den byen og ikke blogge om det må jeg innrømme. Det betyr ikke at det blir mindre interiør denne gangen altså, men nå blir det uten kamera til stede.

    Stor klem fra Anja

    SvarSlett
  2. Ai, ai, lekre bilder:) Fristende med omgjøring når man ser slike lekkerbisker!

    SvarSlett
  3. Å, så vakre bilder! Fikk nesten litt salig følelse inni meg av å se på dem jeg. Nydelig!

    SvarSlett
  4. Så mange flotte bilder!!!

    Herlig!! :)

    KLEM

    SvarSlett
  5. Vakre bilder!
    Likte spesielt godt de med de store dørene ut i bakhagen. Tenk å bo slik, tror det er drømmen for meg.

    Bare hyggelig om du ville lagre Lotus-bilde:-)

    Ha en fortsatt god tirsdagskveld!

    SvarSlett
  6. Elsker dørene ut til hagen.Det ønsker jeg meg.Nydelige bilder og takk for titten.
    Klemz

    SvarSlett
  7. Right down my alley!!!

    Helt fantastisk. Disse bildene må jeg se mer på!


    Ha en god kveld!

    SvarSlett
  8. SÅ nydelege bilder du viser!

    :)

    SvarSlett
  9. Love it! Disse menneskene må ha knakende god smak...

    SvarSlett
  10. Enig, veldig fint interiør! Jeg har faktisk en stol som minner litt om de lenestolene. Samme type armlener. Kjøpte den på loppemarked for kr 50,- men den må nok trekkes om før den får komme frem i stuen.
    Jeg ønsker meg også en Kongle, men foreløpig er nok ikke leiligheten stor nok...

    SvarSlett
  11. Klart jeg kan svare her ;)

    OH yes, disse bildene har jeg også likt lenge, helt nydelige og kule på en gang!
    Lampene er fra Tom Dixon og heter Beat. De finnes også med hvit matt overflate og gull inni, årets nyhet. De er kule! Lampene i inngangspartiet på kontorlokalet er også fra Tom Dixon og heter Void.

    Masse kule lamper.
    Showrtoomet/butikken i London er verdt et besøk.
    Si fra dersom du skal kjøpe noen gang, jeg har gode priser :)

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...