torsdag 13. oktober 2011

Høst på bordet / Fall colours


Nå lager jeg høststemning i heimen.
Det er særlig stua som får merke det.
Nå brenner vi levende lys hver kveld, og drar frem pledd rett som det er.
Dette brettet og fine blå flasker kom i hus for ei stund siden.
Nå får det komme til sin rett på spisebordet hos oss.
(Når ikke spisebordet er i brukt til altmulig anna, da!)

Synes det er fint å blande den herlige brent oransje-fargen med kald blå.
Og de store frosta Kivi-lyktene fra Ittala er noen av de fineste telyktene jeg vet om.









Det er forresten nye varer i bua mi. :) 
Kjekt å se at folk finner frem til den og finner ting de liker. Til å bli glad av. :)



Translation:
So fall is here. 
We light candles every night. 

And we often enjoy lying under a woolen blanket on the couch at night. 
This tray and these bottles I brought home a while ago. 
Now they serve as centerpiece on our dining table. 
I like the combination of burnt orange and cold smokey blue. 

My big frosted kivi lights are the prettiest there is, I think. 

Open house (c) Norway

I neste innlegg
gladnyhet og trenger råd!
 :)

7 kommentarer:

  1. Levende lys og pledd gir deilig høststemning.
    Her er det ikke så mye høststemning akkurat, noe jeg synes er helt greit foreløpig:)
    Klem E

    SvarSlett
  2. Kivi er ein favoritt her også! Eg ønskte meg faktisk mange, MANGE til fødselsdag (40) og jul i fjor. No har eg fleire i ulike fargar, blant anna den orange der. Eg har ingen store da, så kanskje eg må ønske meg det neste gang :D Nydelige lykter - heilt utruleg at noko så enkelt og "plain" kan bli så vakkert...

    SvarSlett
  3. Åhh herlig høststemning hos deg - og flotte farger!!! Lys og pledd er et must nå!!
    Har forresten fått pakken min!!! Lager et lite innlegg snart - SÅÅÅ fint bilde!!!
    Klem Heidi :)

    SvarSlett
  4. I LOVE that wooden candlestick. Gorgeous fall display!

    SvarSlett
  5. Hmmm, når jeg skal bli med i nettverket her så faler siden bare ut :(

    SvarSlett
  6. Whether you are searching for specialty styling products or specific Loreal hair products,
    you are sure to find what you need. Before you go for them, try products at Keranique for hair care.
    A well groomed woman will look to her hair and makeup
    first and a poll of 3,000 females across the UK revealed that about 44% feel attractive if they are having a good hair day, this compares to 16%
    who felt pleased with their appearance if good teeth gave
    them that winning smile.

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...