onsdag 20. juli 2011

Moderne på gården


Jeg er veldig glad i arkitektoniske løsninger som gir rommene en luftig følelse. Stor åpning mellom første og andre etasje er flott, synes jeg. I dag tar jeg med noen bilder fra et modernisert gårdshus i England.





Jeg tenker gner med de gjerne skulle hatt større takhøyde,
men det kan man vel ikke regne med i gamle gårshus.


Her er det ikke mangel på kvadratmeter..


Kjøkkenøya som romdeler. Ingen overskap. Luftig.


Men de barkrakkene skar i mine øyne. flere som synes at de skurrer litt med resten?
(De har kanskje "rømt" fra et tannlegekontor..?) :)


Lekre pleksiglassgelendere lar lys og romfølelse flyte fritt i overetasjen.



takvindu gir badet med skråtak ekstra lys.
(men hva skal folk med stoppa lenestol på badet...?) :)

Gården ligger i Chelmsford, for de som er kjent på øya.
Bilder fra Shoot factory

I neste innlegg
fine hagemøbler

4 kommentarer:

  1. Har denne gården vore på tv? Synest eg kjenner igjen huset. Flott arbeid, masse pengar og tid som er lagt ned her.

    SvarSlett
  2. Har denne gården vore på tv? Synest eg kjenner igjen huset. Flott arbeid, masse pengar og tid som er lagt ned her.

    SvarSlett
  3. det var hus med særpreg, det!

    SvarSlett
  4. Lekkert!

    Lenestol på badet er for de som vil ha noen sittende der med et glass vin og skravle mens en selv ligger i badekaret med et glass vin og skravler. Kjedelig å skravle alene.

    Hilsen hun som såvidt klarte å trykke en lenestol gjennom baderomsdøra på hotell en gang :)

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...