fredag 19. november 2010

Marmor på badet

Noen som husker Villa-serien jeg presenterte for lenge siden? Noen i familien min har en flott villa på Østlandet. Jeg var nylig på besøk, og tok med meg noen bilder av det nyoppussa badet tilbake :) Vær så god - her er en kikk.

Skjønne matte marmorfliser fra Fired Earth









En lys men lun fargepalett og miksen av fine fliser og vakkert tilbehør gjør et badebesøk her til en behagelig opplevelse. Her brenner familien lys hver ettermiddag. Og femåringen i huset  passer på at alt går ordentlig for seg. :)

Mer fra samme villa:

Alle foto (c) Åpent hus

Har du forresten sikra deg lodd i Åpent hus-lotteriet?
Hele fire premier trekkes 30. november.

Jeg ønsker alle som er innom ei riktig fin helg.


I neste innlegg
peiskos i flere varianter

3 kommentarer:

  1. Så lekkert! :-D

    Ha en fin helg!
    klem Jorid

    SvarSlett
  2. Så vakre fliser! Veldig fin feel på badet :)

    SvarSlett
  3. Så utrolig nydelig bad! Så ut som et utrolig deilig sted å slappe av:) Skulle ønske det var dit jeg skulle gå og pusse tennene nå;)God natt!

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...