mandag 5. juli 2010

Voksduker


Om sommeren dekker vi ofte på ute. Og når små og store skal få spise selv, er det ikke helt fritt for at noe havner utenfor tallerkenen. Som bordbeskyttelse, og likeså mye som enkel pynt, har Åpent hus flere voksduker liggende klar til slike anledninger. Noen ganger får den ligge på kjøkkenbordet også, ellers i året, bare for litt forandring.



Etterhvert har det kommet mange fine voksduker på markedet. Mange artige mønster og farger, og også kvaliteter som nesten kjennes som stoff. Det er de jeg liker best, selv om det ikke nødvendigvis er de som er aller mest "vanntett".

I dag er Åpent hus-kanvaset viet voksduker. Her er et lite utvalg.









 




Alle disse er fra designonline.se

I neste innlegg
tar jeg opp igjen tråden med Savoy

4 kommentarer:

  1. Det var jammen meg mange flotte, tusen takk for tips! Innerst i veien er det ofte voksduk både inne og ute. ☺

    SvarSlett
  2. Massevis av flotte voksduker!

    SvarSlett
  3. Rart det der hvordan man skifter mening med årene.Jeg husker da jeg var yngre og lo så godt av mamma og hennes voksduker,og minnet henne på at voksduker er strengt tatt kun for gamle damer. Men nå har jeg jo det selv,og jeg synes det er kjempepraktisk!
    Her var det mange fine,mine favoritter var de med dyr på...bombe:)

    Angående puff,du kan sende mail hvis du vil,så blir det kanskje litt lettere for oss:)
    Adr: edinasaether at hotmail dot com

    SvarSlett
  4. Takk for koselig melding hos meg, så fant jeg bloggen din og. Herlige duker du viser! Ha en fin kveld..natt..

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...