tirsdag 4. mai 2010

Ti krakker av tre

Hadde lyst å lage en liten krakkeutstilling her i Åpent hus. Og nå mens jeg gjør det, kikker jeg på de jeg har samlet meg, og lurer på: er ikke dette lett å lage da?? :) Kanskje denne lille sammenstillingen kan inspirere noen DYI/GDS-lesere til å gå i gang med å lage sin egen? 
Krakk av Eames.
 


Bildene over: Bleunature.com



Åhlens

Ulrik krakk av scp


galam.com


Ch53 av Hans J Wegner. Nydelig klassiker.

Fra Skøna hem

Denne krakken til høyre i bildet over synes jeg er kjempefin: timeglass-varianten av en trestubbe! :)
Kan noen lage en sånn til meg?? Eller sende meg en i posten (sikkert lurt å velge Norgespakke..) Da blir jeg like glad som hun her!

I neste innlegg
drar jeg "undergrunn".

4 kommentarer:

  1. Kjempemange fine krakker. Savner bare Aalto-krakken, så hadde samlingen vært komplett.

    SvarSlett
  2. Hei, takk for hyggelig hilsen! Bor du i Skodje du også? Fin blogg!

    Ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  3. Her var det mange flotte krakker -jo jeg kunne tenkt meg en krakk.

    Ha en herlig dag.

    SvarSlett
  4. De runde er fantastiske! Inspirerende :)

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...