søndag 30. mai 2010

Stilige stuer

Sjelden aneldning her i Åpent hus: en egen samling av stuer! :) Når jeg setter sammen disse bildene, kan jeg se at smaken min befinner seg i grensesnittet mellom disse stilene: stramt, moderne, lyst og innslag av noe "levende", kanskje litt gammel og lunt til.
1) House to home

2) Norrgavel

3) Boligmagasinet dk

4) Fra arkitekt Tommmie Wilhelmsen

5) Fra finn.no

6) Fryd + design blogg

7) 1st option - Flickr

8) Boligmagasinet dk

9) White makleri

10) Foto: Ditte Isager

11) Foto Patrick Johansson


12) Skøna hem

Noe du kunne "lige"? :)

Håper alle har hatt ei strålende helg. Det har jeg!
Jeg ønsker god ukestart til alle som er innom.

I neste innlegg blir det oppdatering fra husprosjektet her.

6 kommentarer:

  1. Det var veldig mye her vi kunne like. Lampen i bilde nummer to f.eks? Bordet i bilde nummer 10 er et annet objekt vi gjerne likte.

    SvarSlett
  2. kunne absolutt lige flere av dem! 10 var favoritten...etter mye om og men med meg og møbler har jeg funnet ut at blanding av mørkt og lyst er min greie :) mange fine ideer :)

    SvarSlett
  3. Flotte stuer! Nr 2, 4 og 11 var mine favoritter:)
    Men du,jeg savnet et bilde av stuen din jeg! Den er nok minst like flott som de på bildene her.
    Ha en fortsatt fin kveld og en herlig ny uke!
    Klem

    SvarSlett
  4. Takk for fantastisk inspirasjon.
    Tror jeg må gå andre veien og si at de to stuene jeg likte minst (om jeg måtte velge) er 9 & 6.
    Likte alle på hver sin måte..

    :)

    SvarSlett
  5. Bordet på bildet av Ditte Isager ga meg en god ide, tusen takk:) Prøver å finne ut hva slags sofabord jeg vil ha og det er ikke lett. Særlig når man egentlig kan få det akkurat som man vil fordi man kjenner en møbelsnekker:P Nå er jeg et skritt nærmere, tror jeg:) Ha en god start på den nye uken!

    SvarSlett
  6. her var det mye lekkert...
    :) jeg er nok mest 'house to home' og ønsker meg mer mot Tommmie Wilhelmsen... ;)

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...